Aktivačné kampane MOL

Klient | Brand 

MOL Česká republika, s.r.o.

Služby

Aktivácia, spotrebiteľská súťaž

Skills

Administrácia a správa súťaže, zákaznícka linka, adaptácia a príprava vizuálov, návrh nových formátov

Challenge

Administrácia a kompletná správa spotrebiteľských kampaní pre čerpacie stanice MOL. Spočiatku sa jednalo iba o palivové kampane, ale v tomto roku sme spoločne realizovali tiež Fresh Corner spotrebiteľskú kampaň na podporu predaja Fresh Corner produktov.

Riešenie

Keď sa zákazníci hrajú, značka vyhráva. V letnej Fresh Corner kampani sme sa zamerali na podporu predaja nepalivového tovaru. Podmienkou bol nákup troch potravín alebo nápojov, z ktorých aspoň dva produkty boli z konceptu Fresh Corner. Zákazníci získali hraciu kartičku, na ktorú mohli vyhrať okamžitú cenu v podobe kávy, hot dogu či farmárskeho sendviča.e.

Zákazníci, ktorí si zaregistrovali kód z účtenky do súťaže na webe spoločnosti, mohli získať ešte ďalšie ceny. Do súťaže patrili tiež výherné balíčky s kávovarmi a kávovými doplnkami, každý týždeň sa hralo o 11 balíčkov. Hlavnou cenou v spotrebiteľskej súťaži bolo potom 5900 € na všetky nákupy na staniciach MOL.